»Če želi, da poslanci zakonu ne nasprotujemo, bi bilo prav, da nam zaupa, za katere linije gre.«
»Ključno je, 'da v prvi fazi prepustimo trgu, da zapolni letalske linije, za katere obstaja komercialni interes'.«
»Naša želja je, da linija postane čim prej celoletna.«
»Cilj je ohraniti obstoječe redne mednarodne letalske linije in spodbuditi vzpostavitev novih rednih letalskih linij prevoznikov, ki so zaradi posledic pandemije covida-19 prenehali leteti v Slovenijo.«
»Ne moremo vedeti, katere bodo tiste linije, ki jih trg ne bo sam uredil.«
»To so privlačne letalske linije, denimo mednarodne linijske povezave Frankfurt, Munchen, Amsterdam, Zurich ali Dunaj, in 15 rednih turističnih linij, med katerimi so priljubljene turistične destinacije Grčija, Turčija, Španija, Egipt, Francija in druge.«
»Upam, da bomo imeli v naslednjih letih priložnost, da bomo imeli dovolj rednih linij in da ne bomo potrebovali nobenega zasebnega letala.«
»Pozitivno je, da se predlaga subvencioniranje linij že obstoječim letalskim prevoznikom, ki delujejo na trgu, in se vsaj navidezno opušča ideja o ustanavljanju novega nacionalnega letalskega prevoznika.«
»Smo izvozno usmerjeno gospodarstvo in lahko konkuriramo samo tako, da so naši gospodarstvenice in gospodarstveniki tudi fizično prisotni na svetovnih trgih, kar nam zagotavljajo ravno redne in zanesljive letalske linije.«
»Večina držav še vedno spodbuja in tudi financira nacionalne letalske prevoznike, kajti samo ti so tisti, ki zagotavljajo tudi letalske linije, ki niso komercialno uspešne, so pa pomembne za povezljivost države z vidika gospodarstva, športa, kulture ...«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju